Την Τρίτη, 23 Απριλίου, η πλατεία Ομονοίας μεταμορφώθηκε σε μια μεγάλη πασαρέλα, όπου ο οίκος Parthenis υποδέχθηκε το καλοκαίρι με μια φαντασμαγορική γιορτή μόδας. Πενήντα τρία μοντέλα ντύθηκαν με τις εντυπωσιακές δημιουργίες της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, φόρεσαν αθλητικά Converse* και χόρεψαν στους ρυθμούς της πολυμελούς μπάντας κρουστών Quilombo που έδωσε το τέμπο του καλοκαιριού.
Ύμνος στην ομορφιά της απλότητας, η νέα συλλογή ‘Earthbound’ είναι εμπνευσμένη από την αγάπη για τη φύση και τα στοιχεία της αλλά και την σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης μαζί τους. Η Ορσαλία Παρθένη, διευθύντρια του οίκου, θέλησε να τονίσει ότι ο οίκος Parthenis παραμένει πιστός στην κατεύθυνση ενός συμπεριληπτικού και οικολογικά ευαίσθητου ελληνικού κλάδου μόδας με σκοπό να δημιουργήσει το σταυροδρόμι όπου η ελληνική μόδα θα συναντά την συνείδηση και την ευθύνη. Έτσι, για τη συλλογή ‘Earthbound’ οραματίστηκε ένα street fashion show στην καρδιά της πόλης, στην Ομόνοια, εκεί που η Αθήνα ανοίγει την αγκαλιά της στην πολυπολιτισμικότητα και στην πολυχρωμία.
Γι’ αυτό άλλωστε εκείνη την ημέρα την πασαρέλα μοιράστηκαν εθελοντικά με τα μοντέλα του οίκου, νεαροί ενήλικες που έφτασαν στην Ελλάδα ως ασυνόδευτα παιδιά στις δομές της The HOME Project** για να αναδείξουν την ομορφιά της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.
Creative Director της εκδήλωσης ήταν ο Νίκος Υφαντής, ενώ τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία ανέλαβε η Newness Agency. Το event πραγματoποιήθηκε στο πλαίσιο της 34ης Athens Fashion Week με την ευγενική υποστήριξη των Converse, Hondos Center, Redken και τη φιλοξενία του ξενοδοχείου Moxy Athens City.
*H Converse De Luxe οικογένεια είναι σχεδιασμένη για αυτούς που θέλουν να αλλάζουν καθημερινά τα όρια του στυλ και να προκαλούν την μόδα. Με τα elevated μοντέλα, Chuck 70 De Luxe Wedge, Chuck 70 De Luxe Squared και Chuck 70 De Luxe Heel η Converse αναδεικνύει την μοναδικότητα του καθενός μέσα από daring σιλουέτες και edgy χαρακτηριστικά. Make a statement with Converse Edge of Style.
**The HOME Project is a non-profit Η The HOME Project είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που δημιουργήθηκε το 2016 για να παρέχει υποστήριξη, προστασία, εκπαίδευση και υπηρεσίες κοινωνικής ενσωμάτωσης σε παιδιά πρόσφυγες, που φτάνουν στην Ελλάδα μόνα τους. Σε 7 χρόνια λειτουργείας έχουν δημιουργήσει 13 ξενώνες όπου παρέχεται ένα ολιστικό πλαίσιο υπηρεσιών παιδικής προστασίας μέσω εξατομικευμένου ψυχοπαιδαγωγικού πλάνου για κάθε παιδί, που περιλαμβάνει υπηρεσίες ψυχικής υγείας, εκπαίδευσης, παιδαγωγική και κοινωνική υποστήριξη στοχεύοντας στην κοινωνική ενσωμάτωση. Μέχρι σήμερα η The HOME Project έχει υποστηρίξει περισσότερα από 1,100 παιδιά και έχει προσφέρει 300 θέσεις εργασίας.
Ο οίκος Parthenis παρουσίασε την SS24 στην πλατεία Ομονοίας
Την Τρίτη, 23 Απριλίου, η πλατεία Ομονοίας μεταμορφώθηκε σε μια μεγάλη πασαρέλα, όπου ο οίκος Parthenis υποδέχθηκε το καλοκαίρι με μια φαντασμαγορική γιορτή μόδας. Πενήντα τρία μοντέλα ντύθηκαν με τις εντυπωσιακές δημιουργίες της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, φόρεσαν αθλητικά Converse* και χόρεψαν στους ρυθμούς της πολυμελούς μπάντας κρουστών Quilombo που έδωσε το τέμπο του καλοκαιριού.
Ύμνος στην ομορφιά της απλότητας, η νέα συλλογή ‘Earthbound’ είναι εμπνευσμένη από την αγάπη για τη φύση και τα στοιχεία της αλλά και την σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης μαζί τους. Η Ορσαλία Παρθένη, διευθύντρια του οίκου, θέλησε να τονίσει ότι ο οίκος Parthenis παραμένει πιστός στην κατεύθυνση ενός συμπεριληπτικού και οικολογικά ευαίσθητου ελληνικού κλάδου μόδας με σκοπό να δημιουργήσει το σταυροδρόμι όπου η ελληνική μόδα θα συναντά την συνείδηση και την ευθύνη. Έτσι, για τη συλλογή ‘Earthbound’ οραματίστηκε ένα street fashion show στην καρδιά της πόλης, στην Ομόνοια, εκεί που η Αθήνα ανοίγει την αγκαλιά της στην πολυπολιτισμικότητα και στην πολυχρωμία.
Γι’ αυτό άλλωστε εκείνη την ημέρα την πασαρέλα μοιράστηκαν εθελοντικά με τα μοντέλα του οίκου, νεαροί ενήλικες που έφτασαν στην Ελλάδα ως ασυνόδευτα παιδιά στις δομές της The HOME Project** για να αναδείξουν την ομορφιά της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.
Creative Director της εκδήλωσης ήταν ο Νίκος Υφαντής, ενώ τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία ανέλαβε η Newness Agency. Το event πραγματoποιήθηκε στο πλαίσιο της 34ης Athens Fashion Week με την ευγενική υποστήριξη των Converse, Hondos Center, Redken και τη φιλοξενία του ξενοδοχείου Moxy Athens City.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
___
*H Converse De Luxe οικογένεια είναι σχεδιασμένη για αυτούς που θέλουν να αλλάζουν καθημερινά τα όρια του στυλ και να προκαλούν την μόδα. Με τα elevated μοντέλα, Chuck 70 De Luxe Wedge, Chuck 70 De Luxe Squared και Chuck 70 De Luxe Heel η Converse αναδεικνύει την μοναδικότητα του καθενός μέσα από daring σιλουέτες και edgy χαρακτηριστικά. Make a statement with Converse Edge of Style.
**The HOME Project is a non-profit Η The HOME Project είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που δημιουργήθηκε το 2016 για να παρέχει υποστήριξη, προστασία, εκπαίδευση και υπηρεσίες κοινωνικής ενσωμάτωσης σε παιδιά πρόσφυγες, που φτάνουν στην Ελλάδα μόνα τους. Σε 7 χρόνια λειτουργείας έχουν δημιουργήσει 13 ξενώνες όπου παρέχεται ένα ολιστικό πλαίσιο υπηρεσιών παιδικής προστασίας μέσω εξατομικευμένου ψυχοπαιδαγωγικού πλάνου για κάθε παιδί, που περιλαμβάνει υπηρεσίες ψυχικής υγείας, εκπαίδευσης, παιδαγωγική και κοινωνική υποστήριξη στοχεύοντας στην κοινωνική ενσωμάτωση. Μέχρι σήμερα η The HOME Project έχει υποστηρίξει περισσότερα από 1,100 παιδιά και έχει προσφέρει 300 θέσεις εργασίας.